PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | z. 42 | 47--59
Tytuł artykułu

Indywidualizacja oferty i procesów obsługi jako odpowiedź banku na wyzwania marketingowe XXI wieku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Individualization of Offer and Service Processes as Bank's Answer to Marketing Challenges of the XXIst Century
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono omówieniu zagadnienia indywidualizacji produktu bankowego. Autorzy wskazali na segmentację rynku jako wstęp do procesu indywidualizacji oferty banku. Na tle zasad nowoczesnej segmentacji przedstawili zmiany w strategiach banków w Polsce i problem ich "opóźnienia" w analizowanym zakresie.
EN
The article is devoted to issues connected with individualization of bank's product. Authors pointed at market segmentation as an introduction to individualization process of bank's offer. Presented also changes in banks strategies in Poland. (M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
47--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015655

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.