PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie | 496--502
Tytuł artykułu

Zarządzanie produktem w firmach agrobiznesu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Product Management in the Agribusiness Firms
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono istotę, zakres i strategie zarządzania produktem. Szczególne miejsce poświęcono zarządzaniu produktem w branży mleczarskiej.
EN
In article were analysed over problems of product management, as tools enlarging market offers and her competitiveness. From data analysis's of co-operative in Poland results, that these firms realised the growth and development strategies, on introducing of product innovation, differentiating offers and improvements her qualities. Insufficiencies instead were activities relating of products placing and utilisation's of marketing tools, which would favour to fixing offers. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J. (1999): Strategia marki. PWE, Warszawa.
  • Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu. PWE, Warszawa.
  • Obłój K. (1998): Strategia organizacji. PWE, Warszawa.
  • Pomykalski A. (2001): Nowoczesne strategie marketingowe. Wyd. INFOR, Warszawa.
  • Skrzypacz B. (1999): Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy. [W:] Zarządzanie wartością firmy. Wyd. Poltext, Warszawa.
  • Stabryła A. (2000): Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa-Kraków.
  • Sztucki T. (1996): Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015696

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.