PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 983, t. 2 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie | 607--612
Tytuł artykułu

Ekonomiczne i jakościowe znaczenie produkcji napojów alkoholowych w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Economic and Quality Significance of the Production of Alcohol Beverages in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono i omówiono dane dotyczące produkcji napojów alkoholowych w Polsce i wpływów do budżetu państwa wynikających z tytułu akcyzy na wyroby alkoholowe.
EN
The changes in alcohol sector are different from the structural and evolutionary processes in the other branches of food industry. In the alcohol secton higher production had not the place. There not the big investments and quick privatisation (particulary on the spirit branches). Only changes were the development of production assortment and betterment of quality and trade attractiveness. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kilijanek K. (2000): Czarny scenariusz trwa. "Rynki Alkoholowe" nr 11, s. 16.
  • Lisiecka K. (1992): Jakość a marketing. "Problemy Jakości" nr 2, s. 15.
  • Markiewicz W. (2002): Laffer na bani. "Polityka" nr 29, s. 24. "Polityka" 2002 nr 49, s. 36.
  • Tomasik H. (2002): Obniżka akcyzy na alkohol jest realna, ale nie natychmiast. "Rynki Alkoholowe" nr 5, s. 36.
  • Urban St. (1996): Marketing produktów spożywczych. AE we Wrocławiu, Wrocław.
  • Żmija J. (1996): Wybrane elementy rynku rolno-żywnościowego. [W:] Podstawy ekonomii rynku i marketingu w gospodarce żywnościowej. Red. J. Żmija, L. Strzelczak. Akademia Rolnicza, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015711

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.