PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2 (2003) | nr 1 | 127--134
Tytuł artykułu

Zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Young Consumers Behaviour on Non-Alkoholic Beverages
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na podstawie wyników badań ankietowych przedstawiono zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych. Dane dotyczą powszechności, częstotliwości oraz uwarunkowań i okoliczności konsumpcji poszczególnych rodzajów napojów bezalkoholowych przez dzieci i młodzież, a także preferencji badanych w zakresie smaku, marki i opakowań analizowanych grup napojów.
EN
The aim of this article was presentation young consumers' behaviour on non-alcoholic beverages market, basing on the results of a questionnaire research. The data included in the paper concern frequency, conditions and circumstances of different kinds of non-alcoholic beverages consumption and young people preferences as far as a taste, brand and packages of particular beverages are concerned. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
127--134
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015803

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.