PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2 (2003) | nr 1 | 135--144
Tytuł artykułu

Funkcje grup producenckich w systemie marketingowym. Analiza przypadku PROFISAD sp. z o.o.

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing System Functions of Producers' Groups (Profisad LTD Case Study)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono funkcje, jakie grupy producenckie pełnią w systemie marketingowym. Przedstawiono zagadnienie grup producenckich jako skutecznej alternatywy w dążeniu do poprawy wyników gospodarowania polskich rolników.
EN
Farmers are the weakest element of agribusiness system. This is mostly due to the fact that many agricultural markets are characterized by a large number of small volume producers selling to a small number of large buyers. The necessity of overcoming costs and marketing barrears leads individual producers to use integration as a way to increase their bargaining position. The analyze of marketing activities of PROFISAD Ltd (fruit producers' group) proves that producers' groups are able to perform much more marketing functions than individual farmers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
135--144
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015804

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.