PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 25 | nr 978 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 83--90
Tytuł artykułu

Kontrola promocji biur podróży Dolnego Śląska i Śląska Opolskiego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Promotial Control of Travel Agencies in Lower Silesia and Opole Silesia
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie zakresu działań kontrolnych dotyczących promocji, jakie są podejmowane przez biura podróży Dolnego Śląska i Śląska Opolskiego, oraz określenie elementów skutecznej oceny komunikacji marketingowej. Systematyczna kontrola podstawowych obszarów działalności promocyjnej może stanowić ważny element tzw. Wczesnego ostrzegania biur podróży przed ewentualnymi zagrożeniami pojawiającymi się na rynku.
EN
The effective promotion is in high degree dependent on the way it is organised and controlled. The promotional control makes it possible discover the deviations of the plan and take adapting actions by introducing corrections. The article shows the problems of controlling the promotional activities of travel agencies. It determines the ways and usefulness of implying marketing communication measurement. It indicates also the assumptions and the essence of an effective promotional control. It also shows the range of a promotional control which is used by travel agencies in Lover Silesia and Opole Silesia. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. Warszawa: PWE 1996.
  • Kohler R.: Beitrage zum Marketing-Management. Stuttgart: Poeschel Yerlag 1998.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i Ska 1994.
  • Middleton Y.T.C.: Marketing w turystyce. Warszawa: Polska Agencja Promocji Turystyki 1996.
  • Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H.: Podstawy marketingu. Poznań: Wyd. AE 1996.
  • Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne. Warszawa: PWN 1996.
  • Wiktor J.W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwu z rynkiem. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015815

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.