PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 25 | nr 978 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 120--125
Tytuł artykułu

Marketing na rynkach zagranicznych - wybrane aspekty teoretyczne

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
International Marketing - Chosen Theoretical Aspects
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest usystematyzowanie podstawowych pojęć związanych z marketingiem międzynarodowym, wyszczególnienie jego specyficznych cech, a także prezentacja teoretycznych koncepcji i faz rozwoju marketingu na rynkach zagranicznych.
EN
This paper presents specific characteristics of international marketing and five basic approaches to international marketing: an extension of domestic marketing, a collection of national marketing, quasi global marketing-a manifestation of generic marketing, global marketing and multinational marketing. The paper is of theoretical character.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Globalizacja. Mechanizmy i wyzwania. Pod red B. Liberskiej. Warszawa: PWE 2002.
  • Levitt T: The Globalization of Markets. ..Harvard Business Review" 1983 maj/czerwiec.
  • Perry A.: International versus Domestic Marketing: Four Conceptual Perspectives. ..European Journal of Marketing" 1990 vol. 24, no 6.
  • Stonehouse G., Hamill J. i in.: Globalizacja. Strategia i zarządzanie. Warszawa: FELBERG 2001.
  • Terpstra V.: International marketing. Chicago: The Dryden Press 1985.
  • Yip G.S.: Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna.Warszawa: PWE 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015817

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.