PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 25 | nr 978 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 132--140
Tytuł artykułu

Porównanie postaw i zachowań konsumentów polskich i niemieckich wobec form marketingu bezpośredniego (w świetle wyników badań własnych)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Confrontation Attitudes and Behaviour of Polish and German Customers before Forms of Direct Marketing (own study)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem badawczym niniejszego artykułu była ocena postrzegania przez konsumentów form marketingu bezpośredniego oraz ich wpływu na decyzje zakupowe. W celu weryfikacji przyjętego problemu badawczego przeprowadzone zostały pod koniec 2000 r. badania ankietowe w Polsce i Niemczech na próbie 704 konsumentów.
EN
In the article the author characterize an idea of direct marketing respecting their role during the process of selling products. The author anticipates diversity tendencies in use forms of direct marketing in Poland and in the other more developed countries in West Europe. That is why own research was shown in the article concerning assessment tool in stimulating selling products in Germany and Poland. H was possible owing to making a questionnaire among seven hundred potential consumers in Munich, Dusseldorf and Wrocław. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Otto J.: Marketing bezpośredni, czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem. "Rzeczpospolita" - "Businessman Book". Warszawa 1994.
  • Szuman-Dobska M., Dobski P.: Marketing bezpośredni - marketing w praktyce. Warszawa. WPE Infor 1999.
  • Touati G.: Cześć kryzysie! II - sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Szczecin: Horizon International 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015819

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.