PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | z. 30 | 161--172
Tytuł artykułu

Rynek portali horyzontalnych w Polsce - część druga

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Market of Horizontal Portals in Poland - Part Two
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono źródła przychodów portali horyzontalnych ze szczególnym uwzględnieniem reklamy internetowej i transakcji elektronicznych. Prześledzono sytuację finansową następujących portali: Onet.pl, WP.pl, Interia.pl oraz Gazeta.pl.
EN
The article discusses certain sources of income for horizontal portals, in particular, internet advertisement and electronic transactions. Financial situation of the portals such as Onet.pl, WP.pl, Interia.pl and Gazeta.pl. was presented. (J.W)
Rocznik
Numer
Strony
161--172
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Domaszewicz Z., Obcy wpada w naszą sieć, "Gazeta Wyborcza", 1 lutego 2002, s. 24.
  • Domaszewicz Z., Plastik w sieci, "Gazeta Wyborcza", 20 stycznia 2002, s. 16.
  • Dotcom, Nr 12, wrzesień 2001, Parkiet Spółka z o.o., Warszawa 2001, s. 24.
  • Hoga.pl.S.A., Prospekt emisyjny, Katowice 2001, s. 90.
  • IntelliNews Internet Securities, Poland - Internet Sector Report, Warsaw 2002, s. 4.
  • Keith R. J., Feuer R., Meeker M., Mahaney M., Internet Direct Marketing & Advertising Services, Morgan Stanley Dean Witter, USA 2001, s. 4.
  • Meeker M., The European Internet Report, Morgan Stanley Dean Witter, USA 1999, s. 112.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015841

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.