PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2 (2003) | nr 2 | 59--69
Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec produktów markowych oraz podobnych do markowych

Warianty tytułu
Consumers' Attitudes Towards Brand Products and Goods Simile to Brand Products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano zagadnienia na temat roli marki jako czynnika warunkującego zachowania nabywcze konsumentów. Omówiono składowe kapitału marki produktu, sposoby imitacji produktów markowych, postawy konsumentów wobec produktów podobnych do markowych oraz prawną ochronę marki w Polsce.
EN
In the paper there have been presented reflections on the role of brand, as a factor influencing consumers shopping behaviour. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
59--69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015858

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.