Warianty tytułu
mBank's Advertising Campaign : Did a Red Thin Line Pass the Limit
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy przedstawili argumenty za i przeciw kampanii reklamowej, promującej wejście na rynek pierwszego wirtualnego banku w Polsce - mBanku. Przedstawili również własny, jako potencjalnych klientów, punkt widzenia takiej formy promowania i oferowania usług finansowych, z perspektywy kilku miesięcy działalności mBanku i wiedzy o reakcji konkurencji (wejście na rynek kolejnych banków wirtualnych, np. Inteligo).
The authors presented arguments for and against advertising campaign promoting mBank - the first virtual bank on Polish market. They also presented their own, as potential clients, point of view on this form of promoting and offering financial services from the perspective of few months of mBank's activity and the knowledge about the reaction of competitors like for example Inteligo. (AŁ)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Sławiński M., Cienka czerwona linia, "Businessman", maj 2001 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015890

JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.