PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 26 | nr 997 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 40--50
Tytuł artykułu

Typologia nabywców jako podstawowe źródło informacji w procesie kształtowania jakości usług hotelarskich

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Typology of Customers as a Basic Source of Information for the Proces of Delivering Hotel Service Quality
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono potrzeby i oczekiwania konsumentów w związku z usługą hotelarską. Omówiono motywy turystów korzystających z usług hoteli na terenie województwa dolnośląskiego. Na koniec zamieszczono typologię nabywców usług hotelarskich oferowanych przez hotele zlokalizowane w województwie dolnośląskim.
EN
This article is about the typology of customers as one of the basic sources of Information for the process of delivering hotel service quality. The paper presents main advantages of typology. The article discusses problem of needs and expectations of consumers of hotel services. There is given an example of such typology, which was made for hotels located in Dolny Śląsk voivodeship. It includes also motivations of tourist arrivals to investigated region. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Drummond H.: W pogoni za jakością. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC 1998.
  • Kornak A.: Marketing usług turystycznych. Wrocław: AE 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015895

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.