PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 26 | nr 997 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 168--176
Tytuł artykułu

Marketing precyzyjny - nowoczesny kierunek marketingu

Warianty tytułu
Precision Marketing - a New Trend of Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawia ideę marketingu bezpośredniego i jego rolę w procesie sprzedaży produktu. Opisuje także nowe trendy marketingowe - marketing precyzyjny. Jest to połączenie marketingu baz danych, mikromarketingu oraz marketingu bezpośredniego, co daje dużo większą efektywność działań marketingowych.
EN
In the article the author characterized an idea of direct marketing respecting their role during process of selling products. She described too a new trend of marketing - precision marketing, that can divide into customer data marketing, area data marketing and direct marketing. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Felberg S JA 1999.
  • Otto J.: Marketing bezpośredni. Warszawa: Business Press Ltd. 1994.
  • Szuman-Dobska M., Doński P.: Marketing bezpośredni. Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015907

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.