PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 4 | 19--28
Tytuł artykułu

Publiczność teatrów alternatywnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Audience of Alternative Theatres
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przeprowadzono analizę klienta (publiczność) instytucji non-profit (teatrów alternatywnych) w warunkach konkurencji rynkowej. Przedstawiono klasyfikację widza, scharakteryzowano publiczność i jej rodzaje oraz omówiono zagadnienie segmentacji publiczności.
EN
The author presents and analysis Krakówalternative theatres activity. This is an author's researches presentation. (original abstract)
Rocznik
Tom
4
Strony
19--28
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków 1996.
  • Braun K., Nadmiar teatru, Warszawa 1984.
  • Jawłowska A., Więcej niż teatr, Warszawa 1987.
  • Olearnik M., Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych, Katowice 1992.
  • Pavis P., Słownik terminów teatralnych, Warszawa 1996.
  • Pluta-Garbarski L., Rutkowski J., Wrzostek W., Marketing -punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa 1996.
  • Semil M., Wysińska E., Słownik współczesnego teatru, Warszawa 1990.
  • Żuber F., Funkcjonowanie teatrów i publiczność teatralna w okresie transformacji ustrojowej w Polsce, Warszawa 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016050

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.