PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2003 | 111--118
Tytuł artykułu

Systemy autorskie do budowy szkoleń elektronicznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Authoring Tools for Building the Computer Based Trainings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono charakterystykę oraz możliwości wybranych systemów autorskich wykorzystywanych do budowy szkoleń elektronicznych. Zagadnienia związane z wykorzystaniem i możliwościami systemów autorskich poprzedzono omówieniem roli i korzyści płynących z zastosowania multimedialnych szkoleń elektronicznych w procesie dydaktycznym. (streszcz.oryg.)
EN
The article describes characteristic and possibilities of some authoring tools used for creating of computer based trainings. Specification of authoring tools' possibilities has been preceded by description concerning role and advantages of multimedia computer based trainings in educational process. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Firdman H.E.: Strategic Information Systems, McGraw-Hill Inc. 1991.
  • Gołuchowski J., Billewicz A., Słaboń M.: Kryteria wyboru narzędzi do tworzenia szkoleń elektronicznych. W: Systemy Wspomagania Organizacji SWO'2002. Katowice, 2002.
  • Olszak C., Sroka H.: Zarys metodologii tworzenia systemów multimedialnych dla potrzeb współczesnej organizacji. Katowice, 1997.
  • Smoląg K., Jędrzejczyk W.: Telenauka jako jedna z metod kształcenia na odległość. W: 2nd International Conference Multimedia in Business, Częstochowa.
  • Vaughan T.:Multimedia: Making it Work. Osborne McGraw- Hill, Berkeley California 1994.
  • http://www.macalester.edu/~mellon/facsoft/authoring.html
  • http://www.doe.tased.edu.au/0278/issue/991/swreview.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.