PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2003 | 135--142
Tytuł artykułu

Internet public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internet Public Relations in the Crisis Nanagement of Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest podkreślenie roli Internetu w zarządzaniu sytuacją kryzysową w przedsiębiorstwie. Wyróżniono i omówiono następujące instrumenty Internetu przydatne w sytuacji kryzysowej: witryny www (World Wide Web), poczta elektroniczna (e-mail), biuletyn elektroniczny (newsletter), grupy dyskusyjne (Usenet) oraz listy adresowe ( mailing lists).
EN
This article presents the Internet Public Relations in the crisis management. The author shows on Internet as a new tool for the managements communications of enterprise. The crisis management author explored across the own audits. (original abstract)
Bibliografia
  • Beliczyński J.: Specyfika działań public relations mediów elektronicznych, [w:] Tworzydło D. (red.): Public relations. Materiały z II Kongresu PR, Centrum Konferencyjne Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2003.
  • Black S.: Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1999.
  • Herbst D.: Das profesionelle Ixl Internet-PR, Cornelsen Verlag, Berlin 2001.
  • Smektała T.: Public Relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2001.
  • M. Kaczmarek-Śliwińska, Sytuacje kryzysowe a działania public relations w Internecie, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2002.
  • M. Kaczmarek-Śliwińska, Internet Public Relations międzynarodowych koncernów, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2003.
  • Mitroff L, Pearson C.: Zarządzanie sytuacją kryzysową czyli jak ochronić firmę przed najgorszym, Business Press, Warszawa 1998.
  • Wielki J.: Elektroniczny marketing poprzez Internet, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., Wrocław 2000
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016115

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.