Warianty tytułu
The Module of Self Assesment in E-learning - a Sample of Realization
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest budowa systemów weryfikacji wiedzy w nauczaniu wspomaganym komputerowo. W pierwszej części przedstawiono rolę jaką pełnią moduły testowania wiedzy w systemach e-learningu oraz rodzaje zadań stosowanych w sprawdzianach testowych. Następnie przedstawiono, zrealizowany przez autorów w ramach projektu TRIMAR, moduł weryfikacji wiedzy. Omówiono jego funkcjonalność, architekturę, wybrane aspekty modelu systemu i jego realizację. W podsumowaniu zawarto kierunki dalszego rozwoju aplikacji. (streszcz. oryg.)
Knowledge assessment is one of the major elements in the learning process. In this paper we present a detailed solution of the problem of implementing such a tool in the web supported by TRIMAR project. (original abstract)
Rocznik
Strony
293--304
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Arends R.I.: Uczymy się nauczać. Wydawnictwa szkolne i Pedagogiczne, Warszawa, 1998.
- Bruce B., Fallon C., Horton W.: Getting started with e-learning. Macromedia, 2001.
- Connalen J.: Building Web applications with UML. Addison- Wesley Longman, 2000.
- Fournier R.: A Methodology for Client/Server and Web Application Development. Yourdon Press, 1999.
- Gołuchowski J. (red.): Metody i narzędzia informatyczne wspomagające proces interaktywnego nauczania za pomocą In- ternetu. Praca zbiorowa, Akademia Ekonomiczna w Katowi cach. Maszynopis powielany, Katowice, 2002.
- Juszczyk S.: Metodyka nauczania informatyki w szkole. Wy Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń, 2001.
- Kupisiewicz Cz.: Dydaktyka ogólna. Graf Punkt, Warszawa, 2000.
- Stróżański M., Szempliński P.: Wykorzystanie trójwarstwowej architektury klient/serwer.Software 2.0, nr 3, 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016153