PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 8 | 25--27
Tytuł artykułu

Strategiczna rola jakości w małym biznesie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł ma na celu wskazanie, czy i pod jakimi warunkami różne wymiary jakości mogą stać się źródłem konkurencyjności małych firm oraz jaki główne trudności one napotykają, wdrażając strategię opartą na jakości.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000100907

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.