PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 4 | 104--108
Tytuł artykułu

Przyspieszona edukacja

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problem podjęcia przez polskich handlowców nowych, nie znanych dotychczas lub całkowicie lekceważonych narzędzi marketingowych. Dla zilustrowania omówiono wyniki badań przeprowadzonych w 1994 r. przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Usług, które miały określić w jaki sposób polskie firmy zajmujące się detalicznym handlem artykułami żywnościowymi przyswoiły filozofię działania typową dla gospodarki rynkowej.
Rocznik
Numer
Strony
104--108
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000101598

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.