PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 4 | 104--108
Tytuł artykułu

Przyspieszona edukacja

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problem podjęcia przez polskich handlowców nowych, nie znanych dotychczas lub całkowicie lekceważonych narzędzi marketingowych. Dla zilustrowania omówiono wyniki badań przeprowadzonych w 1994 r. przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Usług, które miały określić w jaki sposób polskie firmy zajmujące się detalicznym handlem artykułami żywnościowymi przyswoiły filozofię działania typową dla gospodarki rynkowej.
Rocznik
Numer
Strony
104--108
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000101598

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.