PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 7 | 86--89
Tytuł artykułu

Na dwa głosy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na całym świecie większość marek walczy o względy klientów solo. Na kampanię reklamową w duecie, czy też większym zespole decydują się tylko nieliczne, np. Coca-Cola i Bacardi, Toyota i NESTE. Nieśmiałe próby takiej współpracy powoli pojawiają się i w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
86--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000101865

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.