PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 10 | 100--103
Tytuł artykułu

Handel czwartym wymiarem

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Planowanie i zakup mediów dla celów reklamowych w Polsce coraz częściej przejmują od producentów i agencji full service wyspecjalizowane firmy zwane medialnymi, które jednocześnie opracowują strategię medialną.
Rocznik
Numer
Strony
100--103
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102078

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.