PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 3 | 13--15
Tytuł artykułu

Specyfika marketingu industrialnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing industrialny jako termin odpowiada terminom "industrial marketing", "business marketing", "business to business" bądź "marketing środków produkcji" lub "marketing dóbr inwestycyjnych". W artykule przedstawiono definicje marketingu industrialnego oraz typologię dóbr i czynniki specyficzne dla tego rodzaju marketingu.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102109

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.