PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 4 | 21--24
Tytuł artykułu

Strategie promocji w przedsiębiorstwach handlowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi wynik badań wybranych przedsiębiorstw handlowych w Polsce, które miały na celu poznanie, jak komunikacja z rynkiem i promocja sprzedaży są realizowane przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego funkcjonujące na polskim rynku artykułów żywnościowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102113

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.