PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 1 | 50--56
Tytuł artykułu

Konkurencyjność placówek handlu detalicznego z artykułami codziennego zapotrzebowania (w opinii kierowników sklepów i konsumentów)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analiza porównawcza opinii konsumentów oraz kierowników jednostek handlowych na temat czterech czynników wpływających na zdolność przedsiębiorstw handlu detalicznego funkcjonujących na rynku do przynoszenia zysku. Do czynników tych zaliczono: 1) jasno sprecyzowaną i starannie realizowaną strategię działania firmy, 2) prestiż i renomę firmy na rynku, 3) konkurencyjność poziomu stosowanych cen, 4) ofertę asortymentową wraz z kompleksowo ujętym programem usługowym sklepów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
50--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102132

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.