PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 7 | 30--33
Tytuł artykułu

Sposoby organizowania działalności reklamowej (2)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kontynuacja rozważań na temat organizowania działań reklamowych. Przedstawiono modelowe rozwiązania strukturalno-organizacyjne działalności reklamowej takich podmiotów jak: agencji reklamowych, organizacji środków przekazu, organizacji produkujących środki reklamowe oraz instytucji świadczących usługi badań marketingowych na potrzeby działań reklamowych.
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.