PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 8 | 19--21
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartością firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządzanie wartością firmy składa się w zasadzie z trzech etapów: ocena wartości (szacunki wartości firmy, ocena możliwości dokonywania usprawnień, planowanie strategiczne i operacyjne), działanie (wdrażanie planów restrukturyzacji wartości firmy z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych możliwości usprawnień), wpajanie zasad (wdrażanie zasad zarządzania wartością firmy, określanie roli wszystkich komórek organizacyjnych w podnoszeniu wartości firmy). Wartość firmy jest szczególnie istotna w momencie ewentualnej sprzedaży jej całości lub części, przy tworzeniu wspólnych przedsięwzięć oraz w przypadku zaciągania kredytu długoterminowego pod zastaw akcji lub udziałów.
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102173

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.