PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 11 | 98--100
Tytuł artykułu

Znajoma z widzenia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono, pojawiającą się w Polsce, a bardzo popularną na Zachodzie, formę reklamy prasowej - inserting. Insert (wkładka) - dodatkowe ogłoszenie o niestandardowym formacie, dołączone do gazety lub czasopisma. Może być wkładane luzem lub wszywane.
Rocznik
Numer
Strony
98--100
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102356

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.