PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 10 | 23--25
Tytuł artykułu

Metoda optymalizacji nakładów na reklamę

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powszechnie stosowanym, do zwiększenia efektywności promocji, narzędziem są badania marketingowe, zwłaszcza ankietowe, zmierzające do ustalenia struktury odbiorców poszczególnych mediów reklamowych - prasy, radia, telewizji. Ideą tego postępowania jest wybór najatrakcyjniejszego spośród nośników reklamy (pasma radiowego lub telewizyjnego, tytułu prasowego) opierając się na zasięgu i strukturze odbiorców. Przedstawiona poniżej metoda jest próbą usprawnienia i zobiektywizowania tego procesu.
Rocznik
Numer
Strony
23--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102591

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.