PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 12 | 21--23
Tytuł artykułu

Składniki misji - wizja przyszłości

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest odpowiedź na pytanie, czym jest misja firmy oraz jaki wpływ wywiera na kształtowanie strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Kontynuuje rozważania artykułu z "Przeglądu Organizacji" nr 11, omawiając drugi element typowej misji tj. wizję przyszłości (marzenia i aspiracje wiążące się z działaniem organizacji, docelowego stanu, który jej właściciele, menedżerowie i kluczowe grupy pracowników chcą osiągnąć).
Rocznik
Numer
Strony
21--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.