PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 45(367) | 10
Tytuł artykułu

A More Exclusive Popular Club : Cigarette Brand Restructuring

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W okresie przygotowawczym prywatyzacji przemysłu tytoniowego, produkcja dwóch najpopularniejszych polskich marek (Popularne i Klubowe) została przydzielona dwóm fabrykom. Trzy inne uzyskały prawo produkcji na licencji.
EN
In the run-up to tobacco industry privatization, the two most popular Polish brands (Popularne and Klubowe) will now be assigned exclusively to two factories and produced under license by the other three.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.