PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | October 23 | 22
Tytuł artykułu

Winding Up for the Big Pitch

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Chiny przyjęły nowe prawo o reklamie w tym roku. Nowe przepisy to jeszcze jedno z wielu wyzwań jakim muszą sprostać agencje reklamowe i ich klienci, którzy weszli w, jak się wydaje, najbardziej obiecujący i największy w świecie rynek reklam. Rynek ten zwiększył się poczwórnie do 3 bilionów dolarów w ciągu ostatnich 3 lat. Szacuje się, że do roku 2000 osiągnie on 22 biliony $ (dla porównania w USA - 55 bilionów $).
EN
China adopted a new advertising law this year. The new regulations are just one of the many challenges facing ad agencies and their clients as they jump into what promises to become one of the world's largest advertising markets. An ad market has quadrupled to $3 billion over the past three years and is expected to soar to $22 billion by 2000 - compared with $55 billion in the U.S.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102719

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.