PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 3 | 90--91
Tytuł artykułu

Chopin ubezpieczony

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono sponsoring jako sposób komunikowania oszczędniejszy w formie i bardziej stonowany niż klasyczna reklama, który pozwala uniknąć negatywnych konotacji związanych niekiedy z czysto komercyjnym charakterem reklamy.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
90--91
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102822

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.