PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 60--64
Tytuł artykułu

Internet w strategiach marketingowych polskich banków

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ostatnie trzy lata to okres rosnącego zainteresowania polskich banków wykorzystaniem internetu w świadczeniu usług dla klientów detalicznych. Generalnie można wyróżnią sześć strategii przyjmowanych przez banki w tym zakresie: 1) brak obecności w internecie, 2) wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej, 3) rozwój nowego produktu - konta obsługiwanego przez internet, 4) wykorzystanie internetu jako kanału dystrybucji, poprzez który dostępna byłaby większość produktów banku, 5) bank internetowy, obecny jedynie w sieci, 6) bank wirtualny - jego idea polega na utworzeniu firmy, która byłaby pośrednikiem współpracującym z bankami i innymi instytucjami finansowymi dokonującym sprzedaży ich produktów wyselekcjonowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klienta banku wirtualnego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
60--64
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.