PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1996 | nr 5 | 22--28
Tytuł artykułu

Promocja w polskich przedsiębiorstwach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zmiany zachodzące w polskich przedsiębiorstwach pod wpływem rosnącej konkurencji polegają na stosowaniu różnych rozwiązań i narzędzi ułatwiających dostosowywanie się do zmienionych warunków otoczenia. Rośnie rola procesów komunikowania się z dostawcami, odbiorcami i innymi podmiotami otoczenia, gdyż procesy te pozwalają na aktywne kształtowanie rynku. Chodzi głównie o zmniejszenie niepewności w decyzjach przedsiębiorstw oraz w oddziaływaniu na popyt w celu wykształcenia odpowiednich postaw nabywców wobec ofert rynkowych, a w efekcie o zdynamizowanie sprzedaży.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--28
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103049

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.