PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1996 | nr 6 | 14--18
Tytuł artykułu

Problemy wchodzenia firm polskich na rynek niemiecki (na przykładzie agencji reklamowej)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ogólne warunki działania na rynku niemieckim, formy prawne podejmowania działalności gospodarczej. Omówiono warunki przedwstępne podjęcia działalności gospodarczej w RFN przez polskie osoby prawne i fizyczne.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.