PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1996 | nr 6 | 14--18
Tytuł artykułu

Problemy wchodzenia firm polskich na rynek niemiecki (na przykładzie agencji reklamowej)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ogólne warunki działania na rynku niemieckim, formy prawne podejmowania działalności gospodarczej. Omówiono warunki przedwstępne podjęcia działalności gospodarczej w RFN przez polskie osoby prawne i fizyczne.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103435

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.