PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1996 | nr 5-6 | 16--21
Tytuł artykułu

Czynniki i źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces przedsiębiorstwa na rynku jest utożsamiany z tworzeniem wartości i osiąganiem korzyści, a najczęściej ze wzrastającym dochodem przedsiębiorstwa. Badacze przejawów i źródeł sukcesu przedsiębiorstwa na rynku utożsamiają sukces ze zdobyciem przewagi nad innymi przedsiębiorstwami. Uznawanie sukcesu przedsiębiorstwa na rynku znajduje swój wyraz w przyjętych kryteriach tworzenia tzw. list rankingowych przedsiębiorstwa.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103577

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.