PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 7 | 53--56
Tytuł artykułu

Marki własne sieci handlowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono raport z badań Trade Kinoulty Research, w ramach działu specjalizującego się w badaniach handlu, które przeprowadzono we wrześniu 2004 w celu ustalenia gotowości polskich konsumentów (klientów super- i hipermarketów) do zakupu marek własnych sieci handlowych. Respondentami badania były osoby kupujące regularnie w sklepach sieciowych produkty spożywcze, alkoholowe i kosmetyczno-chemiczne.
Rocznik
Numer
Strony
53--56
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103636

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.