PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 4 | 69--80
Tytuł artykułu

Zapotrzebowanie na informację w polskich przedsiębiorstwach w okresie transformacji : (Raport z badań)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem badań, których wyniki zaprezentowano w niniejszym opracowaniu, była odpowiedź na pytanie, w jakim zakresie polscy przedsiębiorcy kierują się w prowadzeniu działalności informacjami, a w jakim intuicją? Starano się również dowiedzieć, jakie bieżące decyzje podejmuje się w przedsiębiorstwie i czy dostrzega się konieczność podejmowania decyzji długofalowych? Badania pozwoliły także na odkrycie i określenie wielkości luki informacyjnej i wreszcie na charakterystykę wskaźników, którymi menedżerowie posługują się w procesie zarządzania.
Rocznik
Numer
Strony
69--80
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103702

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.