PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 2 | 84--87
Tytuł artykułu

Przedsiębiorca dobrodziejem : Społeczna odpowiedzialność biznesu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce, jak na razie, odpowiedzialne społecznie są przede wszystkim oddziały międzynarodowych korporacji. Jest to pojęcie znacznie szersze niż sponsoring czy mecenat, obejmuje bowiem wkład rzeczowy i organizacyjny przedsiębiorstwa. Najczęściej działania CSR to: udostępnianie bezpłatnie pracownikom naukowym wyników swoich prac badawczych, pomoc finansowa dla organizacji charytatywnej lub delegowanie doświadczonych pracowników do nieodpłatnego przekazywania swojej wiedzy studentom.
Rocznik
Numer
Strony
84--87
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103988

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.