PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 3 | 92--93
Tytuł artykułu

Rozgryzanie konsumenta

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach najbardziej użyteczne w planowaniu działań marketingowych okazują się tzw. wieloatrybucyjne modele postaw. Pozwalają one nie tylko poznać preferencje i zachowania rynkowe nabywców, ale też sugerują, jak można je kształtować.
Rocznik
Numer
Strony
92--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104081

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.