PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 5 | 20
Tytuł artykułu

Walka o kanał

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W marketingu sieciowym podstawą działania jest stworzenie sieci - czyli specyficznych dla tego typu sprzedaży kanałów dystrybucyjnych. W momencie, kiedy producent i dystrybutor to dwie odrębne firmy, mogą powstać konflikty. Taki konflikt pojawił się, gdy pod koniec 1995 r. rozstały się firmy Idea 25 - producent kosmetyków i Atwor - firma dystrybucyjna.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104323

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.