PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 2 | 19--25
Tytuł artykułu

Zachowania rynkowe firm handlowych w warunkach konkurencji (cz. 1)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki badania sondażowego przeprowadzonego w listopadzie 1996 r., które objęło 100 przedsiębiorstw handlowych z województwa lubelskiego. Badanie miało na celu określenie działań przystosowawczych, narzędzi ich realizacji i sytuacji rozwojowej firm handlowych do zaistniałych warunków rynkowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--25
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104403

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.