PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 10 | 23
Tytuł artykułu

Reklama inna niż wszystkie

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badanie dystynktowności reklam, czyli ich cech wyróżniających opiera się na doświadczeniach psychologii poznawczej. Polega na pomiarze czasu reakcji badanych na elementy oglądanych reklam i rozpoznawaniu, jakiej marki dotyczą. EEI stosuje dwie metody: jakościową i ilościową.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104737

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.