PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 11 | 12
Tytuł artykułu

Promocja goniąca promocję

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W gwałtownym rozwoju akcji promocyjnych przodują międzynarodowe koncerny ale też sięgają po nie polskie firmy. Artykuł jest próbą prezentacji metod (konsumenckich: próbek, kuponów, rabatów, price packs, premii, nagród, nagród patronackich, degustacji, promocji łączonych, promocji krzyżowych, ekspozycji i demonstracji; handlowych: obniżki cen, subsydiów, darmowych produktów; biznesowych: pokazów handlowych i konwencji, konkursów, sprzedaży, gadżetów reklamowych).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104740

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.