PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 9 | 14
Tytuł artykułu

Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł traktuje o marketingu bezpośrednim i oddziaływaniach promocyjnych, czyli o "below-the-line" w Polsce. Próbuje określić stopień rozwoju w tej dziedzinie. Organizowane konkursy i promocje są coraz bardziej profesjonalne. Natomiast marketingu bezpośredniego po prostu jeszcze nie ma.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104749

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.