PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1998 | May 25 | 40--44
Tytuł artykułu

The New Consumer : How Business is Chasing the Rising Middle Class of Central Europe

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Marketers are swarming into Central Europe to court the middle class. Althoug salaries don't yet match those in the West, pent-up demand in the Czech Republic, Hungary, and Poland - after years of communist deprivation - spells opportunity in groceries, fashion, banks, and household goods
Sprzedawcy tłoczą się w Europie Środkowej aby przyciągnąć do siebie nową klasę średnią. Chociaż zarobki wciąż jeszcze nie osiągnęły poziomu zarobków Europy Zachodniej (tabelka porównawcza), zdławiony popyt w Czechach Polsce i na Węgrzech oznacza nowe możliwości zbytu dóbr konsumpcyjnych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
40--44
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000105106

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.