PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1998 | nr 8 | 18--20
Tytuł artykułu

Indywidualny konsument usług bankowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W bankach zorientowanych marketingowo centralną pozycję zajmuje konsument, co oznacza, iż to on jest punktem wyjścia podejmowania wszelkich działań. W takim ujęciu posiadanie szerokiej wiedzy o potrzebach, preferencjach i cechach konsumenta jest warunkiem osiągnięcia sukcesu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000105855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.