Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem rozważań zawartych w artykule sa wyniki badań empirycznych dotyczących komunikacji wewnątrzorganizacyjnej wraz z wewnętrznym public relations na rzecz integracji pracowników i menedżerów wokół celów i zadań związanych z transformacją właścicielską we wszystkich fazach procesów przejęć i fuzji. Badane przedsiębiorstwa zostały podzielone na trzy grupy: przedsiębiorstwa, w których miały miejsce jednokrotne przejęcia, przedsiębiorstwa, w których wystąpiły wielokrotne przejęcia oraz przedsiębiorstwa, w których miały miejsce przejęcia i fuzje.
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] JACKSON S.E., SCHULER R.S., (2003), Managing Human Resources Through Strategic Partnership, wyd. 8, Thomson Learning, Mason, Ohio.
- [2] JANKOWSKI W., (2000), Fuzje i przejęcia, "Global Biznes" nr l (70).
- [3] POCZTOWSKI A. red., (2004), Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach fuzji i przejęć, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
- [4] SZCZEPANKOWSKI J., (2000), Fuzje i przejęcia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106158

JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.