PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1998 | nr 45 | 31--33
Tytuł artykułu

Reklama zewnętrzna: kowboj schodzi z...billboardu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tablice reklamowe poza obszarami miast ustawione są wzdłuż szos i dróg szybkiego ruchu, w miastach najczęściej na budynkach stojących przy głównych arteriach komunikacyjnych lub na pasach zieleni. Tablice o powierzchni ok. 12 m kw. nazywane są potocznie billboardami. Jest to główny nośnik reklamy zewnętrznej, a więc tej, która ma do nas dotrzeć gdy przejeżdżamy lub przechodzimy ulicą. Jednakże po wprowadzeniu kodeksu postępowania marketingowego, ustawach antytytoniowych i interwencjach miejskich plastyków i architektów dotychczasowa reklama musi nieco zmienić swe oblicze i styl działania.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
31--33
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106319

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.