PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 10 | 15--17
Tytuł artykułu

Pojęcie "klienta wewnętrznego" w zarządzaniu jakością

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W zarządzaniu przez jakość i w marketingu partnerskim podkreśla się wagę tzw. "miękkich" czynników zarządzania, a wśród nich relacji międzyludzkich i przejrzystości wewnętrznych procesów biznesowych. Autorka artkułu zastanawia się nad pojęciem "klienta wewnętrznego".
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106373

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.